Film

Ska se på film nu ngn som heter "one last thing"
vet fktiskt nt vad den handlar om (haha kanske därför ja ska se den xD -_-)
men men alla vet ju att jag e lite efter så man får stå utt :P
hade riktigt kul dag i skolan ida
haha först brottades jag med en komis så ramlade jag och kom rakt in i ngn stål sak och slog i huvet knät och armen där i , så mitt knä e typ 2 dela ju men vafan de ska man inte gå å tänka på man ska ha kul ist ;D
sen så åkte jag inom hus med mina skor vilket gjorde så lärarna flippade över lite men de va kul, fast man ramla tvär mycke så har 16 blåmärken nu typ xP
imon ska jag nog v med Emil kanske men får se han ska ju lära  mig en dans hihi :D

hade (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0